Thursday, May 27, 2010

hi awak

Hi awak,

Diam tak diam sudah lama juga kita berkenalan kan?
Ke sana ke mari,awak sentiasa ada..
Setia sahaja menemani..tanpa ragu,penat dan jemu

Di kala saya sunyi,
Di kala saya sendiri,
Di kala saya benci,
Di kala saya heppi..

Awak tak pernah serik untuk menemani..

Hari ini,saya nak bagi awak sesuatu yang boleh buat awak ber-energi semula.sweet tak saya?

Ok,pejam mata,meh kita bangun pagi2..kita kira sampai tiga..satu..dua..dua.perpuluhan lima,tigaa!!!

Yeay kita dah sampai dekat pusat servis mutiara damansara..

So awak kene buat treatment tau,minor je..jangan takut..saya kan ada?

Nanti malam bila awak dah ber-energi baru lah saya boleh bawak awak jumpa mak ngn ayah saya..

Haha.saiko kan,inilah yg bakal terjadi jika sangap jadi orang terawal di pusat servis kereta.malam ni ride to d south wit my modjo jojo.sayy hiii to modjo!!

Cheers n have a nice day yaw!
xoxo

No comments:

Post a Comment