Sunday, July 4, 2010

ini.realiti.

4july07.

Hello!hi!sejahtera semua!..

Setelah hampir 4bulan makan mentor,minum mentor,tidur mentor,mandi mentor dan mimpi mentor akhirnya ia sampai juga ke penghujungnya..aaaaa :(

Mentor memang sentiasa special pada aku sbb dah macam baby.dlu 1st protfolio yg aku kene buat dlm entertainment adalah mentor.baru2 masuk dah kene take care 1st reality prog di msia (smber dr ac nielsen)..haha.dari rambut separa lurus,hampir kerinting balik dan gugur di buatnya!

But having a good team n support frm all,rasanya dah makin selesa n semakin smooth je suma benda.Syukur alhamdulilah.harap2 selepas ni dpt lg menyumbang idea,keringat dan tenaga utk menjadikan ia antara yg menjadi bualan org di luar sana ;)

Am soooo gonnaa misshhh d moments for d past 4months.xpe.ia takkan terhenti di sini, tahun depan kita jumpa lagi ye..janji tau!janjiiii

Check,check,sound check..Nak Jadi Protege Saya?

Malam ini,9malam.Inspirasi hidup saya

2 comments:

  1. saya tidak suka mentor pada tahun ini kerana tiada rakan saya masuk tv!!! tak suka!!!!!

    ReplyDelete
  2. knp muhammad menang.. bkn adi... :(

    ReplyDelete