Saturday, January 9, 2010

Saya Nak Cuti!

Anda ingin bercuti? Saya nak cuti!
Apa? Budget anda lari?
Takpe saya ade solutionnya..

Kalau anda rasa anda berbakat dan boleh menulis karangan sepanjang 350 patah perkataan, anda bolehlahh search dlm FB MAS: Saya Nak Cuti campaign yang tengah hangat sekarang ni, hanya tinggal 28 hari 14 jam 25 min lagi (di hari blog ini di post) sebelum dia tutup penyertaan kepada umum. atau layari laman web ini --> http://mastraveller.com/SayaNakCuti/

Alaaa, jangan rasa gundah gelana, kalau dulu time darjah 6 boleh buat karangan sambil ada lukisan rumah la, sawah padi la, pokok bunga lah..inilah masanya untuk anda menggilap kembali bakat anda dalam menulis karangan pendek yang simple pimple sahaje. Janji boleh memikat hati juri. :)

Ha tapi, kalau anda rasa anda tak perlukan percutian di sekitar Asean ni, anda boleh nominatekan saya untuk bercuti di mana-mana lokasi asean seperti Bali ke, Phuket ke, Yogjakata ke, Ho Chi Minh ke..saya x kisah, sungguh! sangat tak kisah,,sebab saya...Saya Nak Cuti! yahooooooooooooooooooooooooooo


2 comments:

  1. okie. noted nana. budget plan sapa buat?

    ReplyDelete
  2. europe tour weh... ko ade cek bajet x? aku pn ngah nk smpan duit ni

    ReplyDelete