Tuesday, January 26, 2010

Menu Hari Ini

Hi! Hello. Waddap yaw? Macam mana dengan hari anda? Ok ke? Ada yang dimarahi boss ke? Atau dipuji sebab masuk keja awal ini hari. Ok, chill mari kita rensakan segala keresahan yang ada di dalam dada dan menjelahi ke alam makanan pada hari ini. Walaupun hari ini saya dan housemate mendapat Public Holiday di kawasan kejiranan kami sahaja, tapi kami tetap memilih untuk memasak di rumah. (Kalaulah mak tau ni, mesti dia kata, kenapa dengan kau ni nak? sehat x? nak mak bekalkan dengan sepapan panadol ke?)..

Jadi, apakah menu yang telah dipilih untuk keluaran kali ini? Masih lagi mengekalkan konsep simple but yet fabulous, kami telah sepakat untuk memasak Ayam Masak Merah Menyala Hatiku dan Hatimu serta Sayur Chap Chai buka chap kali chap kali chap chap chap..Oh, lupa hari ini tugas memasak dijalankan oleh saya sepenuhnya kerana housemate sa=ket tekak, jadi dia hanya mampu masak nasi sahaja. Ok la tuh! :)





Tak mahu ulas lebih lanjut kerana saat post ini di post kami masih belum lagi merasa air tangan berachun tu..haha..enjoy sahaja dan selamat menjalani hari-hari anda dengan senyuman. Kan, Senyuman itu sedekah,ini bukan saya yang kata tapi Nabi SAW..

xoxo,
chef of d day

1 comment: